RODO

Jeżeli jesteś właścicielem firmy, kadrową lub księgową, przetwarzasz dane osobowe w przedsiębiorstwie czy może planujesz założyć firmę i chciałbyś dowiedzieć się w jaki sposób dane osobowe w Twojej firmie powinny być chronione – to szkolenie właśnie dla Ciebie !

Czego nauczysz się na szkoleniu:

  • Poznasz podstawowe pojęcia z zakresu ochrony danych osobowych;
  • Dowiesz się jakie są zasady przetwarzania danych osobowych;
  • Dowiesz się z jakie są Twoje obowiązki względem osób których dane przetwarzasz;
  • Zdobędziesz umiejętność właściwej oceny tego czy procedura postępowania z danymi osobowymi w Twojej firmie jest właściwa;
  • Będziesz umiał ocenić jakie dokumenty powinieneś posiadać w związku z przetwarzaniem danych osobowych;
  • Będziesz umiał stworzyć dokumenty dotyczące przetwarzania danych osobowych w Twojej firmie;
  • Poznasz obowiązki każdego administratora danych osobowych;
  • Będziesz umiał ocenić jaki pracownik w Twojej firmie ma prawo przetwarzać dane osobowe.

Szkolenie składa się z czterech części

  1. Najważniejsze definicje;
  2. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych;
  3. Obowiązki administratora danych osobowych;
  4. Dokumentacja dotycząca ochrony danych osobowych, w tym umowy na powierzenie przetwarzania danych;

W każdej części szkolenia znajdziesz krótki e-book dotyczący danego zagadnienia, video w którym będę omawiać najważniejsze zagadnienia związane z daną częścią szkolenia. Dodatkowo w każdej części znajdują się ćwiczenia do samodzielnego wykonania. Ćwiczenia pomogą Ci zrozumieć na konkretnych przykładach jaka dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych powinna posiadać Twoja firma. Ponadto ćwiczenia pomogą Ci również zyskać umiejętność oceny – czy dane osobowe w Twojej firmie są przetwarzane w prawidłowy sposób oraz realizujesz wszystkie obowiązki ciążące na Tobie jako administratorze danych osobowych.

Aby uzyskać dostęp do szkolenia konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie. Dostęp przekazywany jest po zaksięgowaniu płatności. Szkolenie znajduje się na panelu e-learningowym dostępnym na mojej stronie internetowej www.kancelariaab.pl . Po zaksięgowaniu płatności w każdym dniu tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 przekażę Ci dostęp do Twojego szkolenia – czyli login i hasło do panelu e-learningowego. Po uzyskaniu dostępu będziesz mógł w dowolnym czasie korzystać ze szkolenia. Czas korzystania przez Ciebie z materiałów szkoleniowych nie jest w żaden sposób ograniczony.

Jeżeli chcesz skorzystać z tego szkolenia i masz już konkretne pytania dotyczące Twojej firmy, chcesz ocenić czy jak do tej pory Twoja firma prawidłowo postępowała z danymi osobowymi, chcesz ustalić czy dokumentacja dotycząca ochrony danych osobowych w Twojej firmie jest prawidłowa, zapraszam do skorzystania z wersji premium tego szkolenia.

Wersja premium da Ci możliwość zadawania nieograniczonej ilości pytań dotyczących sposobu postępowania z danymi osobowymi w Twojej firmie, pytania te mogą być zadawane w formie maila lub poprzez uczestnictwo w mini webinarach organizowanych dla uczestników szkoleń. Możliwość zadawania pytań jest ograniczona czasowo do 10 dni po ukończeniu szkolenia, a warunkiem uzyskania odpowiedzi na pytania jest wcześniejsze ukończenie szkolenia.

Jeżeli wolisz skorzystać z samego e-booka zapraszam !

E-book składa się z następujących części:

  1. Najważniejsze definicje;
  2. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych;
  3. Obowiązki administratora danych osobowych;
  4. Dokumentacja dotycząca ochrony danych osobowych, w tym umowy na powierzenie przetwarzania danych;
Zamknij menu
×

Koszyk

Administratorem Twoich danych osobowych jest Kancelaria Prawa Podatkowego dr Agata Błaszczyk (ul. Głogowska 30, 40-661 Katowice). Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach określonych w polityce prywatności Blogu o podatkach. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia.